www.info-medic.ro

Cum să scapi de kilograme fara te străduieşti prea tare

Nu există nici o îndoială despre faptul că a ţine dietă este un chin. Nu numai pentru că vă este foame tot timpul și vă privaţi de alimentele preferate, dar dieta pur şi simplu nu este eficientă pe termen lung.

Cum să scapi de kilograme fara te străduieşti prea tare

Nu contează cât de multă greutate doriți să pierdeţi, o abordare mai bună este aceea de a avea alimentaţie sănătoasa, în general, ca stil de viaţă, mai degrabă decât o pedeapsă temporară. Faceţi acest lucru și veţi vedea că greutatea scade in mod natural, fără a mai urma o dieta anume.

Mai jos veti găsi 5 sfaturi pentru a pierde în greutate fără a încerca prea mult:

1. Umple-ţi farfuria cu legume la fiecare masa

Conserve de legume, paste si pireuri cu siguranta nu sunt pe lista cuiva ca si alimente delicioase. Dar legumele proaspete, coapte, de sezon, ar trebui alese poate chiar in locul fructelor proaspete, fiind atât de bune!

Și sunt atât de multe din care să alegi: varză de Bruxelles, morcovi, ardei roșu, conopida, broccoli, varza … lista poate continua.

Odată ce ați găsit câteva care vă plac, începeţi introducerea lor la fiecare masa (sau cel puțin la două din trei). Amestecati-le într-o salată, la abur  sau coaceţi-le pe grătar; urmăriţi sa aveţi două treimi din farfurie numai legume.

Pentru că atunci când te umpli de legume, este puțin probabil că vei mai manca alte alimente nesănătoase, ceea ce face mai ușor să pierzi in greutate si să te menţii.

2. Mănâncă 30 de grame de proteine ​​la micul dejun

Proteinele sunt cele care te țin pe deplin hrănit si sătul, ele sunt combustibilul necesar pentru mușchi și te ajută să pierzi în greutate sau să te menții. În plus, deoarece proteina este mai greu de consumat pentru corpul tău decat carbohidraţii, veți crește, de fapt, metabolismul atunci când mănânci o masă bogată în proteine ​​comparativ cu una plină de carbohidraţi.

Consumul a 30 de grame de proteine ​​la 30 de minute după ce v-aţi trezit, nu numai că poate accelera pierderea de grăsime, dar te poate face să te simţi mai plin, mai puțin pofticios și să te simţi satisfăcut pentru o perioadă mai lungă de timp. Nu ştii sigur cum să faci aceasta ? Iata câteva idei:

Cinci albușuri de ou

O cană mare de iaurt grecesc  sau o ceaşcă de iaurt grecesc și un pumn mic de nuci

O cana de brânză de vaci

Un shake proteic ​​cu pudră de proteine, unt de nuci si nişte fructe de pădure

O porţie de clătite simple.

3. Pregătiţi-vă singuri mesele, cât mai des posibil

Cand mănânci acasă, mai degrabă decât ceva frugal de la un fast-food sau la un restaurant, te va ajuta să ști exact cum s-au preparat produsele, fără a fi nevoie să ghiceşti acest lucru.

Aceasta înseamnă că poţi decide cât de mult unt, ulei, brânză  și alte adaosuri bogate in calorii sunt în masa ta, ceea ce face mai ușor mâncatul sănătos. În plus, gătitul acasă înseamnă că puteți încărca cu ușurință farfuria cu legume, decât cu cartofi prajiti, salate de varză îndulcite și piure de cartofi.

Nu ai idee cum să găteşti mâncarea ? Nu este aşa de greu precum crezi. Începeți cu salată de varză și quinoa sau cu gustări fără gluten!

4. Renunţă la ce e degresat

Știi că grăsimile sănătoase sunt bune pentru sănătate, dar daca eşti ca majoritatea oamenilor, optezi pentru alimente degresate ori de câte ori este posibil. Este un obicei pe care mulți dintre noi l-au adoptat atunci cand au apărut dietele fără grăsimi în nebunia anilor ’90 şi la care este insă foarte greu să renunţi.

Majoritatea oamenilor cred că a manca alimente ce conţin grăsimi îi va face să se ingraşe. Dar de fapt se va întâmpla exact opusul. Nu numai că mâncatul de grăsimi face pielea mai moale, părul si unghiile sănătoase și protejează articulațiile dumneavoastră, este, de asemenea ceea ce vă ajută să vă simţiţi sătul, vă dă energie pe termen lung și vă taie pofta de lucruri nesănătoase cel puţin o oră după ce ați mâncat ultima dată.

Includeți mai multe grăsimi sănătoase, cum ar fi avocado, nuci, ulei de măsline și de nucă de cocos în dieta dumneavoastră și veți vedea în curând  că pofta de mâncare va fi în scădere, apetitul se normalizează şi pierderea în greutate devine mai uşoară decât oricând .

5. Răsplătiţi-vă poftele în mod regulat

Unul dintre cele mai deranjante lucruri despre dietă este faptul că de cele mai multe ori veți fi forțat să vă înfrânaţi de la toate alimentele preferate. Și nu numai că acest lucru vă face să vă simţiţi deprimat dar, de multe ori duce la o poftă exagerată de exact acele alimente atunci când sunteți într-un moment de slăbiciune.

Dacă faceţi mişcare în mod regulat, mențineţi un regim alimentar sănătos în majoritatea timpului, permițându-vă doar din când în când câte un mic răsfăţ, nu numai că veţi fi mai fericit, dar cel mai probabil este că veţi putea menţine o alimentaţie sănătoasă pe termen lung.

Viața ar trebui să fie o plăcere, nu-i aşa? Dacă începeţi să includeţi aceste sfaturi în viața de zi cu zi, viaţa nu va deveni doar mai plăcută – veţi observa ce uşor pierdeţi kilograme fără să vă străduiţi foarte tare.

octombrie 31, 2013 |

Spune-ti parerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Te rugam sa introduci raspunsul * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

Vantage – a WordPress Directory Theme powered by WordPress.
Health blog Submit Blog & RSS Feeds Top  blogs Find us on Google+
Sari la bara de unelte