www.info-medic.ro

10 Sfaturi simple pentru a rămâne sănătos cand ai un job de birou

Te-ai simțit vreodată prea obosit să faci mişcare după o zi lungă de muncă? Tot ce pofteşti sunt dulciurile si junk food, după o zi stresantă? Ești frustrat de sentimentul ca nu ai cum sa rămâi sănătos și în formă pentru că stai la birou prea mult? Nu esti singur.

Doar pentru că eşti la locul de muncă toată ziua nu înseamnă că nu poţi rămâne normoponderal şi în formă. Ai nevoie doar să pui în aplicare un stil de viață simplu și mici modificări ce ţin de muncă. Vei citi in cele ce urmeaza o reţetă pentru a rămâne în formă în timp ce lucrezi într-un birou:

10 Sfaturi simple pentru a rămâne sănătos cand ai un job de birou

1. Mănâncă micul-dejun

Aceasta este piatra de temelie a unui stil de viață sănătos. Un mic dejun sănătos îţi va oferi energia de care ai nevoie pentru a trece de prima jumătate a zilei și te va ajuta la prevenirea  consumului de junk food de mai târziu.

2. Renunţă la gustările dulci

Sunt peste tot în birouri! Da, ele pot fi gustoase, dar ele nu satisfac adevărata foame si sunt digerate rapid, ceea ce duce glicemia pe un roller coaster cu suişuri si coborâşuri. În loc de a cumpăra de la chioşc „ceva dulce”, adu-ţi gustări de acasă, cum ar fi morcovi, bucăţele de brânză, nuci, hummus, felii de castravete,  fructe proaspete, cantități mici de fructe uscate sau biscuiti săraţi. Dacă într-adevăr nu poţi supraviețui o după-amiază somnoroasă la birou, o bucată de ciocolată neagra este permisă.

3. Adu-ţi prânzul

Masa la restaurant include adesea porții mari cu multe calorii. Poți mânca sănătos și cu mai puțini bani, dacă îţi pregăteşti prânzul singur cu o zi înainte.

4. Stai departe de sucuri și băuturi dulci

Acestea te pot ajuta să stai treaz cât ai de lucru și s-ar putea să îţi placă gustul lor, dar ele chiar nu contribuie cu nimic bun pentru organismul tau și sunt pline de calorii goale, sub formă de zahăr. Dacă ai nevoie de cofeină, să iei în considerare cafeaua (dar nu exagera cu ea) sau ceaiul verde.

5. Bea multa apă

Apa este bună pentru sanatate și-ţi va păstra mintea departe de suc ​​sau de cafea. Aceasta te poate ajuta să lupţi cu alte pofte, de asemenea. Somnolenţa este adesea cauzată de deshidratare, deci menţine-te bine hidratat. Dacă vrei sa ai şi câteva arome, poţi adăuga lămâie sau castravete felii în sticla de apă.

6. Mişcă-te cât poţi de mult

Fă ture în jurul biroului și fă mici întinderi. Ia pauze la fiecare oră și fă-o pentru a te mişca. Foloseşte orice ocazie pentru a arde calorii. Mişca-te în timp ce programele de pe computer se încarcă. Dacă ai nevoie să discuţi ceva cu un coleg, du-te la biroul lui în loc să dai un telefon sau un e-mail. Dacă ai de mers la un alt etaj în clădire, ia-o pe scari in loc de lift. Găseşte-ţi un coleg cu care sa faci toate acestea si să rămâneţi motivaţi împreună.

7. Stai in picioare ori de câte ori poţi

Acest lucru este mai sănătos decât statul pe scaun. Este mai bine pentru spate și arde mai multe calorii sau schimbă-ţi scaunul de birou cu o minge pentru exerciţii. Acest lucru îţi va lucra abdomenul și îţi va îmbunătăţi echilibrul.

8. Încearcă sa rămâi activ şi dupa orele de la serviciu cât de mult poţi

Abonează-te la o sală de sport, fă plimbări pe jos cât mai multe. Petrece cat mai mult timp în natură, dacă este posibil să te eliberezi de stresul fiecărei zile de lucru și să le dai ochilor si plamanilor o pauză. Daca eşti stresat, încearcă exerciții de respirație sau meditație. Fă ceva frumos pentru tine: petrece timp cu familia ta, citeste o carte, suna sau vizitează un prieten, ascultă muzică, găteşte ceva sănătos. Renunţă la privitul la tv și elimină expunerea la radiaţii inutile. În plus, televizorul şi PC-ul sau laptop-ul sunt alte motive care te ţin sedentar. Ia o pauză de la acestea.

9. Dormi suficient

Să te trezeşti odihnit și cu forţe proaspete dimineața te va ajuta la prevenirea poftelor, a mâncatului excesiv si a consumului de cofeină.

10. Postează-ţi niște citate care să te inspire sau fotografii motivaţionale în spațiul tău de lucru

Creează-ţi propria modalitate de a rămâne motivat pentru sănătatea si starea ta de bine.

octombrie 25, 2013 |

Spune-ti parerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Te rugam sa introduci raspunsul * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

Vantage – a WordPress Directory Theme powered by WordPress.
Health blog Submit Blog & RSS Feeds Top  blogs Find us on Google+
Sari la bara de unelte